Internet marketing
Internetová reklama
Dajte o sebe vedieť, aby sa ostatní dozvedeli o tom, čo robíte a čo im môžete ponúknuť. Povedzte to rázne a nahlas. Pripravíme a realizujeme pre Vás reklamné kampane v prostredí internetu. Monitorujte návštevnosť svojich projektov a prispôsobujte jej ďalšie kroky v oblasti reklamy.
Zrealizujeme pre Vás komplexné reklamné riešenia, vyberieme vhodné nástroje a pripravíme efektívny reklamný mix. To všetko na základe Vašich cieľov, požiadaviek a možností. Reklamu realizujeme prostredníctvom nasledovných reklamných kanálov:
- Banerová reklama – umiestnená na vhodných webových stránkach alebo portáloch.
- Kontextová reklama na webových portáloch - cielená reklama (e-target a ďalšie) v podobe reklamných odkazov na známych slovenských webových portáloch typu PPC (platíte, až keď návštevník na Váš reklamný odkaz klikne).
- Kontextová reklama v prostredí internetových vyhľadávačov – cielená reklama typu PPC, ktorá sa zobrazuje na základe toho, čo návštevník vyhľadáva. Špecializujeme sa na reklamu Google AdWords.
- Direct e-mail marketing – hromadné odosielanie reklamy prostredníctvom e-mailu záujemcom, ktorí súhlasili s odberom reklamných správ.
- Špeciálna reklama – umiestená na webových portáloch po dohode s ich prevádzkovateľom.
- Minihry alebo aplikácie – vytvoríme pre Vás mini hru umiestnenú na webovej stránke, ktorá sa bude týkať Vami propagovaného produktu alebo služby.
Referencie Mám záujem o podobné riešenie
- Príprava komplexných reklamných kampaní.
- Banerová reklama
- Kontextová reklama v sieti najväčších slovenských webových portálov.
- Kontextová reklama na stránkach internetových vyhľadávačov (napr. Google AdWords).
- Realizácia špeciálnej reklamy v prostredí internetu.
- Direct e-mail marketing – hromadné oslovovanie záujemcov e-mailovými správami.
SEO
Optimalizujte svoje webové stránky, portály, elektronické obchody alebo iné webové projekty pre internetové vyhľadávače. Zvýšite tak nielen pravdepodobnosť nájdenia Vášho projektu, ale ušetríte na poplatkoch za niektoré druhy reklamy, kde poplatok za pozíciu záleží aj od relevantnosti projektu.
Optimalizácia pre vyhľadávače je v dnešnej dobe samostatnou vedou. Každý internetový vyhľadávač (Google, Altavista, Yahoo a mnoho ďalších) zoraďuje výsledky vyhľadávania podľa určitých pravidiel. Ich znalosť (aspoň približná, presné fungovanie je dobre chráneným tajomstvom) umožňuje autorovi webovej stránky, portálu, elektronického obchodu alebo iného webového projektu optimalizovať rôzne elementy tak, aby sa adresa webového projektu zobrazovala na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania.
Zoptimalizujeme Vám jestvujúcu webovú stránku, alebo Vám navrhneme optimalizáciu pre nový projekt. Optimalizácia pre vyhľadávače nie je proces jednorazový, po aplikácii optimalizácie je potrebné sledovať jej účinok a v prípade nedostatočných výsledkov optimalizáciu upravovať.
Referencie Mám záujem o podobné riešenie
- Optimalizácia jestvujúcich webových stránok a projektov.
- Návrh optimalizácie pre nové webové stránky a projekty.
- Výber vhodných kľúčových slov.
- Kontinuálny monitoring a prípadná úprava optimalizácie.
Guerilla marketing - netradičný marketing
Guerilla marketing (marketing realizovaný netradičným spôsobom) získava stále väčšiu popularitu a to nielen z dôvodu šetrenia finančných prostriedkov, ale aj z dôvodu rastúcej efektívnosti oproti zaužívaným spôsobom, na ktoré prestávajú byť cieľové skupiny citlivé.
Na základe Vašich požiadaviek a následnej analýzy potrieb cieľových skupín pre Vás pripravíme a realizujeme marketingové kampane typu Guerilla v prostredí internetu aj mimo neho. V poslednom čase získava tento typ marketingu stále väčšiu obľubu a to aj na strane cieľových skupín, ktorým môžu priniesť nový zážitok. Ak sa Vám zdá, že konvenčné metódy marketingu, ktoré ste vyskúšali neprinášajú želaný výsledok, je čas skúsiť niečo nové, niečo iné. Guerilla marketing Vám môže pomôcť otvoriť mnohé dvere.
Referencie Mám záujem o podobné riešenie
- Analýza Vašich požiadaviek a cieľov.
- Analýza možnosti realizácie marketingovej kampane.
- Kreatívny návrh kampane, časová a finančná optimalizácia.
- Možná realizácia kampane, materiálne alebo technologické zabezpečenie.